juste ja, det är advent idag ja

cause i am leavin' on monday morning, on monday morning. jag känner mig rätt så små död nu efter att ha både ha varit på matte akuten kursen, som förövrigt var riktigt bra (berättar mer imorgon), och ha spelat match.
som tur var vann vi men jag tyckte varken att det var roligt att spela för att jag hade så ont så jag kunde knappt göra någonting och dessutom för att vi gjorde så otroligt många onödiga misstag. att tredje set blev 32-30 var väl i stort sett det häftigaste som hände i matchen. eller nej förresten, det var en kvinna (tant) i motståndarlaget som smachade mig i huvudet och istället för att be om ursäkt som man normalt gör så ställer hon sig och skriker och drar armarna över huvudet. osportslig och omogen tant, vad händer med världen? det var bättre förr!

nu ska jag äntligen få min välbehövda sömn, godnatt.




förresten, någon som kan berätta för mig vad boken 1984 handlar om, ska nämligen diskutera den imorgon och jag har lixom inte läst den (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0