lycka går inte att köpa på flaska

visst är det underbart att komma hem halv sju en måndag kväll och inse att huset står helt tomt. ingen är hemma och det finns ingen mat, underbart! dessutom så har jag ännu ondare i ryggen idag, tror jag amputerar bort den snart. förövrigt är det matte c nationella imorgon, hoppas hoppas hoppas det går bra nu!



aldrig ensam, chili låg väl typ två minuter bort och världens grymmaste människor fanns där. jag hittar bara fler och fler anledningar till att jag valde fel.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Jag bor i Skåne strax utanför en ort som heter Höör.

Om du bor i närheten är det helt ok.

2010-12-13 @ 21:11:16
URL: http://fallaway.blogg.se/
Postat av: palm

hanna. jag älskar dig, och saknar dig enormt mycket! vill att vi ska ses snart igen.. <3

2010-12-13 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0