mangirl mangirl i can be a mangirl..

pappa tänkte att vi skulle göra någonting annorlunda det här sportlovet så istället för att åka till grövelsjön/idre som vi brukar göra ska vi åka till åre. känns som att det kommer bli grymt eftersom att både spiers, ellens familja och palle ska följa med. bara ett litet problem typ.. pappa berättade igår att vi ska dela stuga med spiers + olivers kompis och stugan har två sovrum! alltså är det två trevåningssängar i varje rum eller någonting sådant, ett: det blir trångt! två: vem fan ska jag sova med? det kommer ju antagligen bli ett barnrum och ett vuxenrum, och självklart blir det mina två bröder, olivers lillebror, oliver och hans kompis.. och sedan lilla jag. hej jag kanske borde byta kön innan vi åker? eller så får jag köpa en rejäl overall att sova i. mamma & pappa, lär jag ha användning för en onepiece!


ohyeah, thats how i do it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0