med dig blir jag mindre, utan dig finns jag inte alls.

jag hittar så många meningar och låtar som passar in på hur jag känner om det mesta i mitt liv. jag gör om citaten och skriver dem som rubriker på inlägg lite då och då, tyvärr känner jag att jag inte riktigt kan dela med mig av mina innersta tankar här längre vilket känns lite synd. iallafall så kanske det kan vara lite intressant att veta att de flesta av mina rubriker har oftast någonting med att göra om hur jag känner för tillfället, även om det inte alls "hör ihop" med texten. undrar om intresseklubben antecknar det ordentligt?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

<3

2010-12-07 @ 19:41:13
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/
Postat av: kajsa

det var ju lite kul faktiskt.. då får man kanske en liten typ inblick i hur du mår även fast du inte riktigt berättar det i bloggen. bra idé!

2010-12-09 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0