oh thank heaven, öppethus är braaa!

och vet ni hur bra jag är? nej, såklart ni inte gör! jag glömde min älskade grafräknare i skolan, herregud vilket litet sammanbrott jag fick. vad är en naturare utan sin grafräknare lixom?

sedan kom jag på att det är öppethus i skolan idag vilket betyder att jag både kan tvinga min lilla moder att köra mig till skolan så jag kan hämta den, men även att jag får titta på alla pluttiga 9or. satt och tänkte på att det skulle vara lite kul att vara där bara för att titta och nu får jag det! dessutom kanske jag kan sno till mig lite cider och chips som de bjödpå på öppethus för två år sedan, hoppas hoppas de fortfarande har det. och till råga på allt så får jag även se några av mina tuffigar en snabbis: anna, lisa och athina som är små töntiga naturflickor och står och raggar 95:or. för alla er som inte vet så är det athina som är med på danderyds informationsvideo- en riktigt superstar! hon meddelade mig tidigare under eftermiddagen att hon faktiskt kommer gå med på att skriva autografer under kvällen, passa på ni som ser henne!



buhuuu, älskade grafräknare! btw, lisfisen på bilden, höhö

Kommentarer
Postat av: jag

snyygg cheeyy

2010-12-10 @ 08:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0