trötta volleyboll tankar

jag är lite besviken, eller nej ärligt talat så är jag riktigt galet besviken. jag blev inte uttagen till ungdoms GP laget iår heller. jag vet inte om det är för att jag är skadad, har haft mycket i skolan så jag inte har tränat fullt eller om de ärligt talat bara tycker att jag är för dålig. jag har fått höra av folk i laget att de ska åka med och därmed har fått ett mail, vilket även reserverna har.. känns ju toppen att jag inte ens är reserv. jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag inte är uttagen därför att tränarna vet att jag är skadad och har ont, annars vet jag inte riktigt vad jag gör. det känns som att allt jag har gjort de senaste tre åren har varit helt onödigt på ett sätt. jag var uttagen till u19 sm- laget för tre år sedan, tre år sedan. då var jag med under både kval och sm, för två år sedan har jag för mig att jag var uttagen också men jag var för sjuk för att kunna vara med och spela. och slutligen förra året var jag med under kvalet men till själva sm valde de att ta med en del "gamla" spelare som skulle sluta och istortsett ville ha en "sista turnering". nej usch, jag hoppas verkligen att det är för att jag har ont.. annars lär jag känna mig ännu mer onödig, hopplös och dålig än vad jag redan har gjort de senaste dagarna. godnatt!



jag hittar bara fler och fler anledningar till att ångra mitt val, bleeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0