ursäkta min franska

jag kom på en grym lösning på mitt emo problem, jag ringde en grym liten pojke och pratade lite medans jag städade. bara för att man är depp betyder inte det att man inte kan göra nytta ju?

förresten, har jag berättat för er om vad vi ska göra i sommar? jo, äntligen, äntligen, äntligen har familjen tråkig gått med på att åka till franrike. tyvärr så krockar det med kroatienresan med josefin som annars också skulle blivit av, men jag får väl nöja mig med la france.
så det blir några dagar i paris sen en vecka eller nått i nice, det blir niiiiiice! men det är bara ett litet problemo, vi har inte hyrt något ställe att bo på än. känner att vi vill ha en lägenhet i ett "lägenhetshotell" istället för bara massa smårum i ett vanligt, är lite mer frihet då. någon som har tips på bra bostäder eller kanske bara roliga saker att se i paris/nice så tipsa gärna!



Kommentarer
Postat av: ellen

ÅååH NICE!!!!!!!! FAN VAD Najs,,jag älskar!!!

2010-12-09 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0