i can't pick up the pieces, feel so boken up.

tjenahejsan där bloggen!

nu äntligen är de efterlängtade jullovet här, vad skönt kan jag tänka mig att de flesta tänker. för mig däremot känns det mest som att stressen fortsätter. jag ska maila in en labbrapport idag och under lovet måste jag även plugga kemi b, läsa ut och skriva om en engelskabok, läsa historia, kolla i genom matte d och fysik b, köpa julklappar, köpa snowboardkläder och allmänna vintersaker, åka till fjällen, träna, kolla på ungdoms gp och försöka hinna och njuta lite av ledigheten och bara julmysa. många av de här sakerna är saker som jag faktiskt tycker är roliga och som jag väljer själv att göra, ändå blir jag stressad och det känns som att tiden inte räcker till riktigt. tydligen är det så här det är att bo hemma igen, bara att acceptera och plugga på. jag slipper iallafall gå till skolan på ett tag!

volia, hankyschpanky och delar av den "välstädade" garderoben i morse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0