and if you want to leave, i can guarantee- you wont find nobody else like me.

hej människor,

jag måste bara förklara för er att jag är HUNGRIG- ja, med både stora och feta bokstäver! satt ju uppe i natt med oscar och för att hålla oss vakna käkade vi frukost vid 4 imorse. haha, usch vad jag kände mig fet när jag satt mitt i natten och åt! iallafall så vaknade jag imorse av att det kommit målare till oss som skulle måla om hallen och trappan. de har alltså byggt upp värsta ställningen och sånt i våran trappa så det går knappt att komma ner till köket. jag som behöver mat! dessutom vill man ju inte gå runt helt ofixad när det är massa random folk här, men vem orkar fixa sig för att gå ner till köket och laga lite stuvade macaroner? nej usch vilka i-lands problem, tror jag skickar iväg oscar för att laga mat så jag kan gömma mig i soffan så länge!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe nä suuupersmå i storlekarna är de ju inte, jag har ofta 42 i jackor, så jag tog en 44:a för att få plats med en tjock tröja under :)



har du kollat in tradera eller blocket eller någon annan sida?

2010-12-07 @ 17:16:03
URL: http://tedenliid.devote.se
Postat av: Frida

Hej, jag gör gärna en efterlysning. Skicka ett mail men en högupplöst bild och vilken storlek du vill ha. :)

2010-12-07 @ 18:40:39
URL: http://fridabloggar.se
Postat av: marie

haha, härligt! det är sådant man har syskon/pojkvänner (?) till.. iallafall killar i allmänhet ;)

2010-12-09 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0