varning, varning: flummigt inlägg!

måste säga att jag känner mig rätt tom på ord idag, som att jag bara försöker trycka ner alla känslor som bubblar upp hela tiden. istället kommer jag nu spendera närmaste timman med näsan i en fysikbok, är super taggad på kursprovet på fredag, verkligen! nationella i matte c hade vi imorse, vilket betyder att jag inte ens har öppnat fysikboken. tack gud att matte kursen verkar ha hjälpt en hel del iallafall, det kändes som jag hade rätt bra grepp på ganska mycket. vet en sak jag tabbade mig på, får hoppas på att det var det ända. jajaja, massa tråkigt ointressant skolsnack verkara vara det ända som hoppar ut min mun, eller ja mina fingrar, när jag är tom på ord. därför är det dags att göra någonting annat, så tjingpling!



bild på mig från anges place, usch vad jag saknar henne också just nu!


Kommentarer
Postat av: angeboe

älskar dej <3 <3

2010-12-15 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0