you gave me something that made me happy as a child

hej, hoppas ni hade en grym julafton igår allihopa ! här är vi i stort sett hela släkten och myser, äter julgodis, kollar på film och springer runt- riktigt härligt att träffa alla kusiner igen osv. sen måste jag bara berätta om mina fyra favoritjulklappar: en super duper mysig rosa onepiece (som jag redan lyckats spilla både mjölk och choklad på, bra hanna!), id mineralsmink, högtalare till datan (nu kan jag ääääntligen dunka nicke & nilla på högsta volym!), spa dag på hasseludden. sen fick jag även pengar, presentkort, böcker osv. men de som värmde lite extra var favoriterna från mina föräldrar. tack!

de berättade förresten att det nu finns en onepiece affär i stockholm. den ligger på mäster samuelsgatan, en tvärgata till biblioteksgatan- är du sugen på en one piece kan det vara kul att kika in?

Kommentarer
Postat av: avin

hahahahahha ALLA dina kusiner hah? XD, du menar 3-4 småungar :D, hääärlit :D

2010-12-26 @ 17:57:42
Postat av: sofiiie

En sån vill jag också ha! Snacka om att jag ska jobba röven av mig för att kunna köpa en sån i mörlila! Då kan vi matcha när du kommer ner? Ta en myskväll hemma och bara njuta av att du är hos oss lite? Hoppas idre blir grymt och btw JAG SAKNAR DIG! <3

2010-12-29 @ 13:50:57
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0