fall for you- secondhand serenade

sådär ja, nu har jag och josefin kommit upp ur sängen och ska strax börja fixa oss tror jag. idag blir det malmö med Erika, trevlans! :) får verkligen hoppas på att jag hittar lite stuff, har grov klädbrist, inte bra! jag är sjukt taggad på vår/sommar, så det blir förhoppningsvis lite ljusare kläder och inte bara massa svarta stuff som man använder nu. när jag tänker på de så är det lite skänt att mitt kort va borta, nu har ju inte mina pengar bara försvunnit ut till skitsaker utan jag får mycket pengar nu när jag ska iväg och shoppa ist (y).


nice outfit, men nu ska vi inte vara svarta längre- sommaren är på g.. i wish!


ajja, tråk inlägg och dålig uppdatering i helgen känns det som. förlåt men när jag väl träffar min Josefin så vill jag faktiskt vara med henne och inte sitta och löka vid datan!

Kommentarer
Postat av: FILIPPEZ

nice outfit ja ;)

2010-02-07 @ 15:28:32
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0