fet-tisdagen

goddag världen!

hade verkligen ingen lust eller inspiration att blogga igår så det blev inte ett enda inlägg. men det betyder faktiskt att det blir desto mer bloggning idag och imorgon! :)
kom ju då till stockholm i förrgår men åkte då direkt hem till mina kusiner och umgicks med dem och farmor och farfar. igår eftermiddag satte jag mig på pendeln påväg hem, äntligen! då fick jag ett samtal från ellen som sa att hon hade blivit lite smått taggad på att åka till figges och käka lyxsemlor som jag hade skrivit för några dagar sedan. självklart ställer man upp! det blev faktiskt riktigt mysigt, synd att ellen radera mina fina bilder jag tog :/. iallafall så satt hela "nerdgänget" såklart inne på figges och Jasmine kom även förbi en liten stund, haha, 9e reunion på figges?
jag råkar faktiskt sakna folket lite grann.. men konstigt nog så känns det lite som att vi fortfarande är en klass när jag är hemma. klassen i fkp känns lixom inte äkta på något sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0