helvete

ja, jag har varit sjuk med feber och jobbig jävla förskylning onsdag, torsdag och idag. och ja jag lär inte få spela match i helgen, men det hade jag atagligen inte fått om jag hade varit frisk i veckan heller. men att ni seriöst säger att ni funderar på att riva sönder biljetterna är fan inte normat. tror inte ni fattar hur gärna jag vill gå på konserten. visst, jag kan inte hindra er om ni skulle göra det, men jag trodde ändå ni lixom ville jag skulle vara glad?
ni har faktiskt lovat ett flertal gånger att jag ska få gå på konsert om de kommer till sverige. men fine, gör som ni vill. men jag hoppas ni fattar vad fan det får för konsekvenser för vår relation. men eftersom jag vet att ni skulle kunna göra någonting som det mot mej kanske det är bäst att ställa in sej på att inte få gå på konserten och säga det till ellen oxå, eller?



Kommentarer
Postat av: Sofia

va? är de fullt seriösa med att riva sönder konsertbiljetten för dig för att du är sjuk? det är ju inte precis som om att du ska anstränga dig för att göra nåt, eller smitta andra :s



hoppas att du kryar på dig!

2010-02-27 @ 00:15:30
URL: http://thediceiscast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0