ice, ice baby!

nehe, office ställena suger snopp så de kan tyvärr inte ge mej nått work ikväll. istället blir det att lämna in kladden till Maria och hoppas på det bästa! super härligt att ha pappa här igen, för jag skrev väl att han ringde mej under dagen och sa "eeeh, du, jag kommer till dej ikväll. bara så du vet!". haha, härligt besked! jag gillar att pappa har börjat på nytt jobb och åker till göteborg ungefär helatiden, haha, då får ju jag träffa honom.. :)

pappa hade iallafall med sig mitt nya kort, så jag kan shoppa i helgen! ;) eller aa, jag hade ju hoppats på grov shopping, men josefin har tydligen inga pengar :/ vi får hoppas på att hon orkar gå runt i affärer med mej ändå! btw så vore det ju trevligt om någon typ kommenterade om nån vet nått om mitt andra kort. är det någon som har tagit det vill jag veta, känns ju inte bra att man inte kan lita på folk alls här i volleybollhuset..




nej, nu måste jag hoppa i säng.. pappas tåg går tio i 8, så det blir att gå upp tidigt imorgon även fast jag inte börjar skolan förrens vid halv 9. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0