im a big big girl ..

hemma från frisören en snabbis nu, slingade håret och klippte mig.. blev väl sådär, men de funkar. utväxten syns inte riiiiktigt lika mycket iaf. jag va på edsbergssalongen för första gången och det va faktiskt rikitgt bra där, hon som fixade allt va snäll det va inte mycket folk (hehe, jag va ensam) och allt va lixom lungt och skönt. efter att ha varit där en timma är jag faktiskt riktigt trött! nu bär det av till stinsen för att shoppa lite, hittade ju knappt någonting i stan igår utom sommar kläder, typ linnen, *suck* typiskt mig..

sen vill jag bara säga ett stort GRATTIS till min lilla bögfestis som blir en stooooor flicka idag *not*!




nej, sollentuna c va de ja! tack och hej .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0