jaaoeg ärr i skaaoooounne

sådär  ja, kom fram till skåneland för ett bra tag sedan. har typ chillat, hyrt film och skypat med jens (y).. kul att se honom, han verkar ha de bra och är grym på engelska! typ det som har övertalat mej om att jag ska ta ett år i usa efter trean. antingen med volleyboll grej och satsa på stipendium, annars bara gå på skola där! vore ju galet skoj :) plus min engelska kommer bli grym, haha, märkte på jens att det verkade svårt att växla språk så engeskan kommer kännas super!



här har vi en liten bild på fisen oxå :)


iallafall så ska jag vara lite social med josefin nu, men jag bloggar säkert lite nån annan dag. PUSS ! ♥

Kommentarer
Postat av: josefinedholm

Jag saknar min bror ): <3

2010-02-06 @ 11:40:43
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0