jag håller på att somna här hos angelica!

sitter inne hos fröken palm medan pappa fixar office till min data. ska ju lämna in ett svenska arbete imorgon som ska vara skrivet på datan, men nejnej, min word funkar inte- super! inte direkt.. men det är skönt att inte behöva plugga och mys att vara med fisken! hehe, fick lust att kalla henne för det, så från och med nu ska alla kalla angelica för fisken.. bara så ni vet!

tänkte bara skriva lite, det va ju ett tag sen. sen vill jag säga att jag kommer sakna våran högljudda lilla klädtjuv när hon flyttar hem till sommaren! jag tänker då allt komma ner till Svedala/Trelleborg och hälsa på massa kuligt folk många gånger .. puss!


Hanky <3 fisken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0