jag kan äta mer än assio!

woho, haha, kom precis hem från happy time och fy fan vad jag är mätt! haha, köpte en volleypizza som inte bara va ganska stor, den va typ tre gånger så hög som en vanlig pizza oxå! iallafall så lyckades jag äta upp hela pizzan medans assio lämna massor av sin lilla barn pizza ;) .. som de tjockisarna jag och sofie va efter att ha gått hela vägen från stan så stannade vi till vid chili.. (a) nu måste jag nog dra igång med lite franska, kemi, svenska eller varför inte matte? hmm, svårt val. tror jag ska ta och hämta min cola och chilla lite, sen blire disken. och juste, jag skulle ju sova tidigt ikv, hoppsan, hinner inte nått plugg ! ääh, det tar vi imorgon, ett senare problem.. ;)





haha, juste! när vi stannade på chili köpte vi inte mer pizza, om ni inte fattade det. vi köpte såklart cooola! stora import color från typ shanghai, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0