let's do it ellen style!

irriterande unge stör mej på facebook chatten...



Linda:
hej hur känner vi varandra???

Jag: ingen aning

Linda: haha har du varit i björnrike någon gång och åkt skidor?

Jag: japp..

Linda: då vet jag vi åkte snowboard i samma grupp med jimmi

Jag: neeh, de tror jag inte :S

Linda:
okej men skidor i samma grupp var det då


Linda: :P:P


Jag: nope, jag har inte åkt i nån skidskola i björnriket, hahah, jag har varit där, men med familjen..


Linda: men då var vi väl tillsammans asso i simhallen eller i backen bara slumpmässigt


Jag: du, jag har ingen aning, jag vet inte vem du är..


Jag: HAHAHAHAHA, nu känner jag igen dej xD


Linda: men från vart??


Jag: björnriket för typ 3 år sen xD du va fett efter mej och min gudsyster, hahah


Linda: japp tror det:P


Linda: Men hållo jag var typ 11??


Jag: japp, och du är typ 12 nu?


Linda: omdet var för 3 år sen vad kan man vara nu?=


Jag: haha, du verkade inte speciellt mogen då och jag känner inte dej, har verkligen inte lust att slösa min tid på en liten irriterande 96a..


Linda: jag är 14 och du är 16 jag är inte irriternade jag bara gillar att skriva :SS


Jag: jo du är irriterande och jag vill inte prata med dej så shhh..


Linda: uuuuuuuuuuuuuuu.......



okej, jag erkänner att jag drog up på det lite väl mycket, men man kan ju inte vara ellendissmastaaah från början? bra början iaf...




ellen langar careface.. ;)


Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAHAHAHAHAHA du lär dig fan! :D

2010-02-21 @ 13:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0