nu är jag stolt!

bara för att man är förskyld så betyder inte det att man inte kan göra nytta! idag har jag varit grym, eller aa, jag kom väl igång runt sex eller nått, hehe..

idag så har jag städat hela mitt rum, dammsugit hela lägenheten, diskat bort hela det stora berget (det va t.o.m saker kvar från då jag stoppa grejer i skåpet för typ en måndag sen!). jag har även fixat alla smygisar som jag kallar dem, haha, ni vet sånna ställen där man gömmer undan saker som man tänker att man ska fixa och sånt när man "fuskstädar"? ett exempel på en smygis för mej va min micro, den va helt rödkladdig inuti pga att en tomatsoppa sprängdes där inne, även mina jordgubbar igår bättrade på den grymma färgen! dessutom så har jag tvättat allt så nu har jag ingenitng i tvättkorgen och så har jag pluggat lite granna engelska, har iaf gjort canada häftet..


(skulle kunna ha varit min lägenhet, såg ungefär ut sådär.. utom det att viss av disken va möglig och stank spya (y))



(inte min tvätt, hehe, men aa.. skulel som sagt kunna ha varit mitt!)



nu är det dax att hämta tvätten ur torktumlaren snart sedan är det nog dags att läsa nått kapitel ur Breaking Dawn som jag aldrig avslutade till bokrecensionen. idag känner jag mej grym! jag har gjort precis allt jag behöde.. nästan! nu är det bara det himla wordbuilding pappret och mina naglar kvar, sen är jag i fas med allt. eller juste, fysik+kemi övningarna oxå! ajja, jag kan inte ta allt nu, lika bra att vara nöjd över det jag har gjort ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0