öppetkontorspaketet

tydligen så har mitt office paket gått ut och pappa avinstallerade works när jag fick ofiice vilket leder till att jag har problem. stackas sofie har hört mej gagga i telefon med mina föräldrar alldeles för länge om vilken hemsida jag ska ladda ner det/ köpa det ifrån och ändå fungerar det inte.
usch, jag är trött på det här! funderar på att skriva arbetet på min mini data istället, även fast det är mycket jobbigare och det inte ens är säkert att någon kan ta emot arbetet eftersom jag inte har windows på datan. förresten, när jag ändå är inne på det, är det någon av mina läsare som möjligtvis vet någonting om linux?





bajs på datorer och sånna saker som inte funkar. jag är inte tillräckligt teknisk för att fatta hur man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0