såhär kul kan man ha när man är sjuk


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"fram en ny teori men det visade sig snart att den oxå hade"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? 2 liters Cola (a)

3. Vad var det senaste du såg på tv? ingen aning, det va super längesedan!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:typ halv fem? :) ooh, respekt.. klockan är 16.42!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? musik och mitt ben som jag har suttit och flippat med i över en timma.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? igårkväll var jag ute och köpte pizza (a)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? antons spotify spellista..

8. Vad har du på dig? volleybollshorts, underkläder, linne och angelicas tjocktröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? jag kommer faktiskt inte ihåg..

10. När skrattade du senast? Nyligen, då jag hade cam med luke

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? ingenting typ! världens tråkigaste rum som ska fixas mycket snart!

12. Har du sett något konstigt på sistone? en tant som gick och funderade mellan de två filerna på motorvägen.

13. Vad tycker du om den här utmaningen? ganska tråkig och den hindrar mej från att plugga- inte bra!

14. Vilken var den senaste film du såg? Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Ett stort härligt hus, både i Sverige och kanske i Australien? ;) jag skulle oxå shoppa sjukt galet mycket kläder, skor, väskor och andra härliga saker. sen är det ju bra att skänka lite till folk som behöver som typ i Haiti?

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till? Hmm, jag har väldigt stora händer för att vara tjej (har jag hört) och jag hade gulsot när jag va liten, tror att det är därför jag fortfarande har en väldigt gul hudton.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? ingenaning, det finns så mycket man borde ändra på..

18. Tycker du om att dansa? nej, verkligen inte.. utom när jag är megaflum och är med typ josefin,

19. Sjunga? ja, när ingen hör!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? vet inte, men när jag va liten ville jag av någon anledning att om jag fick en kille skulle den heta pontus eller hampus, haha. tjejamn vet jag inte riktigt, men jag tycker om lite längre namn..

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, verkligen.. men kanske inte för länge.. men visst vore det väl skönt att komma bort från lilla kalla sverige någon gång!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? eeh, vad är det för fråga? :o har ingenaning, det vore bra om han klurade ut det själv! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0