skånefolk kan inte säga persika

sådär, nu är jag tillbaka i falköping efter en lång tågresa. hehe, tycker jag.. tänk stackars cissi som har sexton timmar till skellefteå, det är galet! iallafall så blir det tåg nästa helg oxå eftersom vi då har cp tidigt sportlov (heter det sportlov? jag kan inte namnen på loven..) helt sjukt att ha lov vecka sju ju? jag som alltid brukar ha det vecka nio hemma, så det blir lite trök när alla andra har skola. men aa, jag får väl passa på att åka in till stan och shoppa loss då eller nått? har ju lite cash nu iaf och ska förhoppningsvis få mer under lovet. blev ju inte så mycket shopping hos josefin, eller jag hittade ingenting snarare :)




nej, nu måste jag ta tag i mig själv och börja laga lite mat. efter det blir det lök vid datan, städning, tvätt och plugg. vi får väl se om jag orkar vara så duktig!

Kommentarer
Postat av: Bella

Söt blogg

Allt bra?=)

2010-02-07 @ 15:44:04
URL: http://bbbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0