snabbisdag

nu är jag hemma efter att ha varit i skolan där det va dags för matte prov som faktiskt kändes helt okej, tror jag får vg faktiskt! :) haha, bra för mej som alltid har haft g i matte, bra att gå natur då- jag vet! iallafall så fick jag stressa till hallen där det bara blev rehab idag, har haft ont i höften bara när jag har gått i skolan och så både igår och idag.. :/ efter träningen så smet jag & sofie iväg till willys och köpte lite gott sen stack vi in på odenbadet och solade lite. nu är sofie och duschar och jag ska väl börja laga lite mat till oss! det blir en helkväll med proppen idag igen tror jag bestämt- korv med bröd, after eight och plugg!



Hanky Soffepropp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0