tack så jävla mycket!

jaha, har precis fått reda på att min blogg har kommit ut till lite fel personer. jag vet att pappa läser min blogg te.x men det tycker jag är okej eftersom han vet allt. dock finns det ju andra, exempelvis skolan som inte vet om allt, som te.x tokio hotel konserterna under nästa vecka. jag ska prata med skolan och alla om det och sånt, vilket egentligen borde ha gjorts för länge länge sedan, men har inte blivit av eftersom mamma egentligen skulle gjort det. nu ska jag istället göra det och det blir på måndag... tror jag. hoppas bara inte jag säger något dumt, jag lär bli sur när de börjar ifrågasätta lixom. aja, man märker mer och mer hur fittiga folk verkligen är här och vilka som egentligen är ens vänner. vilka som ställer upp och vilka som sviker. vilka som kan acceptera det man säger även fast det är svårt och vilka som faktiskt förstår en och tänker på ens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0