time to wake up from your fucking dreams.

jag går på rudbeck, trivs mega bra har bra betyg osv utan att behöva plugga speciellt mycket. du flyttar till sollentuna och börjar spela här och jag tränar med b-laget. jag får jobb på nån typ grym butik där jag får bra lön + rabatt på kläder och har massa tid och pengar att shoppa med. när jag går ur gymnasiet tar vi tillsammans ett år i usa och lever livet/pluggar/spelar volleyboll medan vi väntar på vår lägenhet i stan. året efter det pluggar jag vidare och du jobbar/ spelar volleyboll och undertiden så har vi the time of our lives och festar, umgås och har det bäst! ett par år senare får jag grymt bra jobb i nån branch där det finns mycket pengar där jag senare blir vd. lever livet, har tillgångar, reser, bildar familj, flyttar till nån fin villa nånstans och blir en lycklig familj.

tänk om livet vore så enkelt som det är att bara drömma sig bort och önska massa saker..
(och nej, jag syftar inte på någon speciell som "du")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0