tittut

tjeena tjeeena!
haha, tänkte bara berätta att det antagligen inte blir super mycket uppdatering idag eftersom jag åker till Josefin istortsett direkt efter skoaln och inte kommer till malmö förrens runt åtta tiden.

tyvärr så kunde ingen av alla de som vi hade planerat att träffa, och festen blev flyttad till nästa helg. så nu har jag och josefin inget att göra ikväll men det kommer bli mys i Trelleborg ändå. (men det vore ju inte helt fel om någon plötsligt skulle dyka upp och vilja ses, haha!) iallafall så måste jag börja packa nu efter som det blir stress stress stress när jag kommer hem från skolan!



någon som har märkt att jag föredrar svart-vita bilder? haha!


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0