tummar hit och dit

tumme upp för att jag kollade igenom nya kommentarer vilket ledde till att jag läste mitt förra inlägg som gjorde att jag kom på att jag kanske borde fixa till min fräsha fuskstädning igår. det var ju som vanligt så att tiden rann iväg lite för snabbt, så jag orkade inte riktigt diska. istället körde jag äckelvarianten och slängde in all disk i ett tomt skåp i köket, gick snabbt och enkelt och jag fick gå och lägga mej, haha! skänt det, men nu efter en träning där jag verkligen känner att jag har tagit ut mig känner jag mej inte super taggad på att sätta igång med disken heller! men det är lika bra att jag gör det ikväll, hade ju blivit hur äckligt som helst om jag skulle glömma bort det? men jag skjuter nog lite på det, orkar inte riktigt för tillfället ;)

tummer ner för att jag verkligen sög på träningen idag. måste fan ta privat lektioner i volleyboll, speciellt servmottag och jag ska bli en acceptabel volleyboll spelare till sm!


kände att jag va tvungen att sno en bild från sofie.. (a)


jaja, shit, nu försvann tiden igen.. fan då! dags att plugga franska och hoppa i säng.. disken tar jag imorgon (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0