ångest

varje fucking dag har jag samma tankar i huvet, samma ångest, samma ånger och samma jävla val jag ska göra. jag vill egentligen hem, tror jag. men jag vågar inte riktigt. folk här i falköping är falska, jobbiga och snackar sjukt galet mycket skit. så klart är inte alla idioter, men de finns många. kan jag inte bara få börja om min tid här och kanske göra så jag trivs lite bättre? eller varför ligge rinte falköping i sollentuna. typ fuck kärrdal hej falköping? nej asså fan, de är inte bra att tänka så mycket. kanske bara ska leva och skita i andra? men jag har redan provat det, och folk vet ju hur fan det gick.. allt går bara rakt fram och det går inte att byta riktnig. tyvärr går tunneln åt fel håll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0