my life is wicked

sådärja, då va vinsten klar! skönt att gå på lov med två vinster och fem poäng i bakfickan, hehe.. gick kanske inte super bra, men allsvenska debut va det, och visst va man lite småskakis.



haha oj, jag började visst på ett inlägg som jag gjorde färdigt i fantasin för x antal timmar sedan (a). nu har iallafall alla åkt och jag sitter här ensam i min lägenhet och funderar lite över vad som händer ikväll. egentligen är jag inte super taggad på att bara sitta ensam hemma hela kvällen, men eftersom jag måste både städa diska och packa innan jag åker imorgon bitti kanske det är lika bra? och jag vet, jag bloggar inte så mycket nu för tillfället. men det kommer, jag är lite mer social irl istället för över internet lixom.. fattar inte hur folk klarar båda?


förresten kanske jag skulle klara det själv också ifall jag använde min söta mini data?





Kommentarer
Postat av: sofie

oj, din datorn ligger ju på mitt rum. det måste du ta tillbaka på fredag :)

2010-02-15 @ 18:50:54
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0