bajs x3

madde har rätt, riktigt dålig bloggning idag. men jag kan skylla på att jag gjorde 9 inlägg igår kanske? bara lite iaf :) iallafall så har jag bara lökat hela kvällen. va ju så duktig igår att man måste kompensera lite.. annars blir jag ju nästan lite rädd för mej själv. träningen idag bestod för min del av gym+rehab+ sitta i kalle kö. inte bra med alla mina små krämpor alltså! vore lite kul att skriva en lista på allt som är fel på mej.. den skulle antagligen bli ganska lång, hehe! men nu är det hög tid för mej att hoppa i säng.. hoppas på bättre uppdatering imorgon, och varför inte en bättre dag oxå?


what if i could turn back time.. but well, it might not help, i'd probably do all the stupid mistakes over again. i never learn from my mistakes.

tack och hej

Kommentarer
Postat av: sofie

lätt att vi måste ha!!! :)

2010-02-23 @ 15:40:41
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0