väskproblem

jag har ju sagt tidigare att jag är sugen på att köpa en mulberry väska, det är ett riktigt dilemma för mej det där asså! den är supermega fin och kommer hålla skit länge i stilen och så eftersom det är en classic modell, men tänk om den skulle bli stulen! 5.000 kronor helat bortblåsta.. jag skulle bli helt förstörd fan. men tänk om jag köper en, vad ska man då ha för färg? svart är ju bra, det passar till allt och så.. men den ljusbruna är ännu finare och skulle va riktigt smexy under sommaren. dock är den lite lixom "hej jag vill se ut som en rik stureplansbrud"-aktig, eller? har för mej att det finns en mörkbrun oxå, men jag kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut isåfall. hjälp!




fan, nu när jag koller på bilder på de olika väskorna blir jag helt osäker.. är de verkligen så fina? hmm, kanske blir en dkny ist, nån som har tips på nån snygg, hehe?


Kommentarer
Postat av: Ellen

hhahahahah hank, jag märker att du tar del av mina argument! :D men det är bra, lyssna av lär av moi (einsten)

2010-02-19 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0