what if i was a makeup artist?

jag har funderat lite.. idag orkade jag verkligen inte sminka mig eftersom jag ändå skulle gå hem och sova efter en timma i skolan (hade hål 9 till halv 1). iallafall så fick jag sjukt mycket blickar och väldigt många kommenterade också att jag inte har smink, bland annat våran tränare kalle? seriöst, vad har hänt när man reagerar ifall folk inte är sminkade? är folk så utseende fixerade att man tänker på lite smink så mycket? eller är det bara jag som ser helt galen ut när jag är osminkad så folk reagerar på mig? jag blev iallafall lite smått orolig, utseende är ju inte allt..



Kommentarer
Postat av: Jossan

Me gud... Jag håller med dig! Visst sjutton ska man kunna gå osminkad en dag utan att någon ska behöva reagera...

2010-02-13 @ 09:44:00
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0