what if

kvällen blev väl inte riktigt som tänkt, men de blev väl helt okej :) antingen så blir det film nu eller så ska jag sova, hehe, iochförsig så lär jag somna vad som än händer (a).

vet att det går rykten och folk snackar som fan här, men jag orkar fan inte med det. det är ju hemskt, asså man får inte ha lite kul och göra nått galet en gång utan att folk börjar tro saker. nej, den här staden är störd.. eller aa, mycket av folket som bor här bryr sej iaf för mkt om andras liv och glömmer bort sitt eget. orkar inte med människor som tror på alla rykten och bryr sej om vad andra säger istället för att få en egen bild. faktiskt det att jag stör mej som fan på alla sånna människor som gör att jag verkligen uppskattar de som inte är sådana. tack madde, sofie, angelica, josefin och alla andra som skiter i folket här och är er själva utan att bry er om vad folk tycker. fuck it, fuck allt och bajs på mongolidtown. vill tbx till skåne eller iallafall hem och träffa ellen och company.



it's time to start act happy.

Kommentarer
Postat av: Ellen

kom hit knäppis <3

2010-02-08 @ 11:44:55
Postat av: josefinedholm

trelleborg är inte mindre knas än fkp :P mn kom hit så blir det myyyycket bättre! :D <3

2010-02-08 @ 18:51:16
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0