2009

Årets ....

 

Officiella nyhet: Michael Jacksons död..

Personliga nyhet: flyttade till falköping för att börja på volleybollgymnasiet.

Känslor:
vet inte riktigt, men jag har väl varti mer än bara glad och ledsen iaf..

Kärleksögonblick: hehe, sånt existerar tydligen inte i min värld :/

Seger: kom in på rig, haha (?)

Plats: HEMMA! (sollentuna)

Vardagsmys: twilightböcker och filmmys med volleyfolk!

 

 

 

 
 

 

Helglyx: haha, tjockiskvällar med ange när alla andra var på borta match (a)

Flopp:
Oliwer.

Maträtt: haha, mammas mat.. har tröttnat på skolmat vid det här laget!

Dryck: Cola/ mysko juicer, haha :)

Tv-program: har inte tid med tv, haha, kollar mer på film!

Plagg:
leggings typ, sjukt skönt, och snyggt!

Skor: min tok "Gladiatorsandaler" och stövlar, sen h ar jag shoppat nya stövlar nu som blir niiice ;)

 

 

 

 

Accesoar: kedjehalsbandet!

Väska:typ astrids, haha? nej, men jag är kär i mulberry classic (a)

Stilikon: ingen speciell, haha, lite random..

Make-up: mascaran Hypnose från L'oreal

Butik: H&M(?) haha

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Bra att veta att det är fler än jag med samma problem! Dock får jag endast medtaga en väska. Dumma SAS-regler! Fick inte ens köpa till plats för en extra väska!

2010-01-08 @ 15:24:41
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0