att stava till 40 min sömn

nu  är även dagens mattelektion avklarad och jag är riktigt glad- för första gången är jag faktiskt i kapp i matten, jag är tillochmed något tal före! wohoo, det går bra nu kompis det går bra nu, yes indeed! tack farfar som hjälpte mej med all matte på lovet och tack till mej själv som gick med på att räkna matte varje dag under julveckan, till och med på julafton (!!!).. ikväll, eller ja, i eftermiddag så ska jag prova att köra lite bollträning, blir nog inte mer än en timma, men jag hoppas på att jag inte känner något så jag kan spela hela träningen. mamma vill ju som sagt att jag ska komma igång, annars tycker de att det är onödigt att jag går här, så det är väl bara att försöka lyssna på både mamma och kalle (sjukgymnast) och kompromissa i guess?

tror jag ska ta och sova ett tag, sen äre dags att börja tagga för träning.. förresten, hur fan stavar man 40? jag föröskte skriva de med bokstäver men de såg bara fucked ut, ellen, du vet va jag menar.. de är samma som du fick om "tjej", haha! :) förtio? furtio?


sämst bild, men de är typ den ända som finns när jag spelar med rig, haha! jag har ju bara spelar två matcher typ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyrtio kanske ;)

2010-01-13 @ 13:18:42
Postat av: hanna

ja, det är så va? men erkänn, det ser fan fel ut.. men säger ju inte y , men säger typ ö! :o

2010-01-13 @ 19:59:10
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0