barn med mycket känslor

jag vill vara liten igen.. eller iallafall så vill jag vara sådär super kär i någon typ kändis som man alltid va när man va mindre. några av mina små crushar har varit på David Beckham, Kuno Becker, Kaulitz twins (hehe, typ kvar. men vi va grova förut!) och Sebastian Krantz, haha! har verkligen kvar bilder från tvåtusensex när avin och jag var och kollade på junior eurovision song contest och jag hade köpt ett paket med choklad hjärtan till sebastian. haha, jag kommer ihåg hur nervös jag va när jag skulle ge dem till honom och hur hans pappa och lillebror stog bakom mig och skrek "men krama henne då sebbe, ge henne en kram för fan!". jag älskar känslan av lycka när man får träffa sin största idol och glädjen man alltid känner när man hör en låt/ser en film/bild på personen. det måste vara bland de bästa känslorna i världen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0