calicivirus

neheni, kvällens illamående som jag har känt allt för länge verkar hålla i sig och blev värre av att äta lite fil. att sedan läsa på facebook att fanny har vinterkräksjukan gör allting såååå mycket bättre! jag som typ har i stort sett fobi för att spy kommer må bajs om det är det jag har fått. jag funderar iaf på att känna hur det känns imorgon, mår jag mer illa blir det nog sängen för mej, i annat fall får jag väl klara mig! förresten så börjar jag få lite smått panik nu efter som mina kära föräldrar och jag helt glömde bort att jag skulle ha med mej massa cash när jag åkte tbx hit, eftersom mitt kort ännu inte är funnet.. jag får väl ta och leva på makaroner och ketchup, det är riktig hälsokost det!



Kommentarer
Postat av: En tung kurd !

inte fruhoshiars bröd då ? : p

2010-01-26 @ 22:50:38
Postat av: hanna

jo, gärna! om fru hoshiar bakar bröd till mej så visst .. :)

2010-01-27 @ 20:20:21
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0