damp

aaah, damp attack på g! mamma hålle rpå och tjatar som in i helvete på att jag ska skötamin rehab och jag ska gå till nån jävla psykolog eller mental coach för att komma tbx i volleybollen och skit.. som att det skulle hjälpa mot min skada! seriöst, jävla kärring som kommer och tror att jag inte vill spela. hon tror att jag typ inte tar det här på allvar och börjar snacka om att rig kanske inte är rätt val för mej och blablabla och om att de kanske inte vill betala 5 tusen i månaden för att jag bara ska bo där och vara skadad och inte få den träningen som jag går där för och skit. asså bleeh, dampinlägg men jag har faktiskt bloggen för att skriva av mej oxå, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0