Det är utsidan som ger insidan en chans, sen är det insidan som utstrålar utsidans glans... eller?

vad är det egntligen som tjejer vill ha? asså typ vanliga tjejer i våran ålder, vad söker de egentligen för hos killar? jag snackar personligen men väldigt många olika människor som jag känner mer eller mindre bra, men vissa utav killarna som jag pratar med har hela högar med tjejer efter sig och andra har aldrig haft flickvän. är det bara utseendet som spelar roll nu förtiden eller kan man fortfarande välja en kille för hans insida och för vem han egentligen är? när jag går runt och pratar med mina kompisar om killar och så så låter det oftast någonting såhär: "åååh, han är ju så snygg, typ den enda snygga i hela fkp!", "men nej, usch, han har ju snea/gula tänder/ kråknäsa/ finnar/ konstigt hår/ tjock/ inte tillräckligt biffig eller lång". när man egentligen borde säga saker som "han är en så himla bra kille, man kan verkligen lita på honom. han ställer alltid upp!". har hela världen blivit så sjukt ytlig att man inte längre kommenterar folks insida mer än om man har någonting negativt att säga? tyvärr så är jag själv sådan som jag inte vill vara. jag bedömer folk, framförallt killar, efter deras utseende och efter det så är det oftast ganska svårt att motbevisa vad jag tycker och tänker om folk. jag känner alltid att min pojkvän måste vara lång och snygg osv, hehe, och mina krav är inte super låga direkt. egentligen borde man inte alls tänka att utseendet är viktigast, men det är inte super lätt att ändra på direkt.

varför jag kom och tänka på allt det här är för att jag för ett tag sedan började prata med en kille, vi kan kalla honom för H. han ser väl bra ut, ganska vanlig tycker jag, men så går jag in på hans facebook och ser verkligen hur många kommentarer som helst där det står "snygging" och "shiiit, du är så jävla söööt!" osv. efter ett tag kommer vi in och börjar prata om det och så berättar han att pga hans blogg som har börjat bli ganska stor så har han fått sjukt många galna tjejer som skriver till honom 24/7 och vill träffa honom osv. då började jag fundera, är utseendet allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0