sanning blir till flum

fördomar.. det måste nog vara en utav de mest puckade saker som finns. ändå så har jag minst lika många fördomar som alla andra! asså det är precis som det där med att döma folk efter utseendet, så jävla dumt, ändå gör man det hela tiden? typ som att man tycker att alla "fula" med finnar är smarta, blondiner är dumma i huvet, blattar är kåta och stockholmare blåsta.. jag pratar ju med asmånga människor som jag inte känner och jag får ständigt varningar som "du kan inte veta hur personen egentligen är" eller "han är bara ute efter sex, ta det försiktigt".. det folk inte fattar är att jag litar inte på människorna jag pratar med, självklart lite grann, men man kan ju aldrig vara 100%. jag snarare driver runt med dem och langar massa dissar då och då, haha, nu har jag iallafall massa brushäär i fkp som kommer om nån gör nått mot mej, haha! nej, usch, jag ska nog försöka ändra ännu mer på hur jag tänker, känns inte bra det här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0