u17 sm-kval

hejhej, hörrni! det är lätt att se va en helg på tredagar utan bloggning gör för statistiken, haha :) men snart är jag back on track igen! iallafall så åkte jag ju hemi  fredags för att träna ihop mig lite med laget och så, träningen gick väl sådär, men herregud vad skönt det va att spela på 2. 10 nät! lördagens matcher två första matcher va väl egentilgen inte speciellt nödvändiga, de kunde inte få över underhands serven över nät, så det blev ingen rivstart direkt. iallafall så gick vi vidare, men med lite taktik så kom vi på fjärde plats och slapp att få möta Svedala redan i gruppen, dem tar vi i finalen ist! super härligt att äntligen ha en helg hemma med tjejerna i sollentuna, tyävrr han jag inte träffa ellen även fast vi hade bestämt. felåt (a)


helt okej spänst, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0