elitsatsning ftw!

träningen idag gick bajs, ingenting funkade, jag mådde illa var sur och allt bara sög. efter träningen hade jag utvecklingssamtal med martin vilket ledde till att jag fick upp hoppet igen. eftersom jag har varit skadad (är väl fortfarande inte hundra, men på grov bättringsväg!) och inte har tränat speciellt mycket så har jag inte direkt förbättrat mig mycket, men nu jävlar! nu blev jag taggad och imorgon på träningen ska jag fanimej inte ha en enda boll som går ner i närheten av mej utan att jag slänger mej på den! go hanna, nu är det bara att tänka framåt och köra! (till mej själv!: glöm inte att läsa det här imorgon innan träningen så jag kommer ihåg att tagga som fan och verkligen försöka på allt!!!). nu ska jag äntligen ta tag i mig och bli duktig, jag ska fortsätta plugga så mycket som jag gör och verkligen försöka satsa allt när jag är i hallen för att maximera min tid här, jag ska ju bli grym ju!

sådär, lite pepp till mej själv för imorgon, för imorgon på träningen- då ska det gå bra!



den där bilden ska fan vara på mej innan jag går ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0