ensam kväll

ikväll är jag glad åt alla andras skull, det är nog bäst så! sofie ska till skidbacken och åka pulka, cissi och angelica ska på bio i skövde, astrid och sofia är hemma och linn ska se på film med erik.. så det blir lixom jag över? det känns lite som att det brukar bli så, jag vet inte riktigt varför. men cissi och linn har ju varandra, angelica har sofia, astrid är kompis med allt och alla, haha och sofie har ju tim! så kvällar som denna är det lätt att känna sej lite utanför och ensam, men det är bara att bita ihop och göra någonting bra av det istället. jag funderar på att vara duktig och städa hela min lägenhet så kanske jag kan hitta mitt försvunna bankkort! jag har inga kontanter och kan inte få några pengar av mamma och pappa, och värst av allt.. maten håller på att ta slut! räcker nog i helgen, men till nästa helg måste jag ha mer pengar, annars får jag lov att svälta :s



hade jag haft pengar hade jag lätt haft myskväll ensam och proppa kladdkaka! (a)


Kommentarer
Postat av: Ellen

ring mig??

2010-01-15 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0