face stockholm 140

killar är ju som vi alla vet ganska tröga ibland, därför kan man få en sjuk chock när de kommenterar  någonting om ens utseende eller så. jag fick ett nagellack från face i julklapp av ellen bland annat så igår tänkte jag att jag kanske skulle prova det.. och damn vad knalligt de va, haha! jag som är van att gå klädd i svart kände mej som en reflex, haha.. tror det lär användas lite mer i sommar då det åker på lite mer färg.. och mycket mer bränna! iallafall, tillbaka till ämnet. jag fick en kommentar om nagellacket av flera killar blandannat, häftigt att världens snubbar har lärt sig att vara uppmärksamma, haha!



jag har väldigt tråkigt så varför inte bomba med pärlor tänkte jag då.. dock orkade jag inte fixa så det blev snyggt, haha, men man ser ju färgen iaf ! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahahaha jag använder det hela tiden men det är ju det som är det coola, att det är en som en "reflex". lite färg är aldrig fel? ;)

2010-01-18 @ 17:46:48
Postat av: hanna

haha, jag vet.. men jag är nog inte så vågad att jag använder det än. men i vår/sommar blire schniiiiice! :)

2010-01-18 @ 19:04:07
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0