gladtagg

dagen idag har känts tokig på något sätt, men ändå bra.. efter min franska, sista lektionen, gick jag förbi cafeterian och såg sofie, madde och fisnik där typ. iallafall så tittar madde på mej och säger "HEEJ!" och ler. jag vet inte varför, men man blir bara sjukt glad av henne! hon är verkligen en riktig glädje spridare.. en roligare och mer unik person får man leta länge efter!




dags för mig att sätta på tagg musik och börja fokusera träning nu.. som jag skrev igårkväll, jag ska fan ta allt idag! inte en enda boll som är min ska gå ner på marken utan att jag ligger brevid. dvs, jag ska jobba på alla bollar.. iallafall försöka!

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Hej!

Jag undrar vad du tycker att jag ska skriva om? :D

Mode, foto, vardag, sidor, skvaller, tips?

Skulle bli riktigt glad om du svarar! :D

2010-01-28 @ 18:44:44
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: madde

oh ofta jag får äran att få vara med i din blogg, tack! :D

2010-01-28 @ 22:09:09
Postat av: hanna

haha, yeah! tänk att den lilla äran får du :) nej men ärligt, jag blev helt glad ! :D

2010-01-28 @ 23:09:29
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0