hej mitt bondeland

sådärja, nu är jag äntligen tbx i fkp. haha, fan vad tråk det är att åka tåg! men guuud vad härligt det är att vara tbx till min kära data, hehe, datorerna hemma är så jävla sega och jobbiga.. just nu håller jag iallafall på att packa upp mina saker ur mina sjuuukt tunga väskor, hur fan kan saker väga så mycket?! och hur fan lyckas jag att inte få plats med typ min cam eller någonting sånt i någon va mina väskor? efter att  jag har packat upp allt så blir det nog ner till ica och handla nått att äta, sen lök med proppen i guess :) ojoj vad svårt det ska vara att koncentrera sig på att packa upp, nej, jag  måste bli klar så jag får mat någongång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0