höjden av blondhet..

jag har börjat fundera på att färga håret, eller iallafall göra något åt de blonda kommentarerna och sakerna jag gör lite väl ofta, haha! tänkte berätta lite av de smådumma sakerna jag har gjort:

  • vänder mig i sängen och slår huvudet i väggen, observera att jag alltid har öppna ögon när jag gör detta! (hände senast idag under håltimman-.-)
  • välter helt random ibland, typ som en pingvin unge, haha! jag berättade väl om när jag bara föll ihop och slog mitt ben på nattduksbordet så det typ börja blöda?



sen några av de dumma kommentarerna jag har slängt ur mej.. jag ska nog börja tänka innan jag pratar, är kanske inte super bra att gå runt och verka helt blond?

  • några har lagt om golvet i freja hallen för att inte förstöra golvet med sina montrar och bord de sätter upp när de ska släktforska- "amen vadå? kan man släktforska på golvet?"
  • jag går ensam på ica och ser en reklam med en bild på Hitler- "hahahahaha, guuud va roligt! Hitler har ju hitlermustach, vilket sammanträffande"
  • när jag och josefin va i kroatien i somras- "det kan inte ha varit lätt för oss att hålla kontakten alla dessa år?"
  • när jag och josefin va i kroatien i somras- "havet är havsblått! "
  • när jag och josefin va i kroatien i somras- "ååh, vad skönt.. det är ju sommarvärme ute!"



    haha, bara några stycken sådär som jag kom på.. nu kanske ni fattar vad jag menar med att tänka före, eller? ;)



här skedde en stor del av mina många kommentarer, men det går ju alltid att skylla på solsting! ;)


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

HAHAHAHH! fy fan, min roligaste semester jag lova! och mina roligaste stunder har allihopa varit med dig hanna! <3

2010-01-13 @ 22:39:07
URL: http://josefinedholm.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, så sant som de är sagt! bästa resan ever, hoppas det blir av iår igen! :) <3

2010-01-13 @ 23:19:44
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0