home sweet home

igårkväll kom vi äntligen hem från grövelsjön. tänker inte berätta så mycket om det, helt ointressant typ.. men snabb sammanfattning, lite snowboard och lite längdskidor sen låg jag i stugan och chillade ganska mkt, mådde ganska dåligt, vilket jag faktiskt har gjort typ hela lovet. haft massa blåsor i munnen, svullna halskörtlar eller vad fan de heter, fett ont i halsen, trött och seg osv. bleeh på det, men jaja, kanske ska till vårdcentralen och kolla upp det samtidigt som jag kollar upp en del annat. nyår då, jo den blev väl som jag förväntade mej, lööök! åt middag med våra kusiner efter det gick vi nått fucking fackeltåg tsm med massa pensionärer typ, wihu! gick runt med min mobil och lyssnade på musik och fick massa sms från folk som va ute och festade, fatta att jag blev avundsjuk, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0